Friday, June 24, 2011

Hanya Kau Ya Allah T_T

Ya Allah..
jika dia benar untukku, dekatkan lah hatinya dengan hatiku..
jika dia bukan milikku, damaikanlah hatiku dengan ketentuanMu..
sesungguhnya jodoh pertemuan di tanganMu..
entah kenapa aku rasa ada kekurangan pada hubungan ini..
redhailah kami ya Allah..
berkatilah hubungan kami..
kuatkanlah hati kami untuk mengharungi segala cabaran..
jika benar dia bukan jodohku, berilah aku petunjuk..
aku pasrah..
ak redha..


manusia hanya mampu merancang..
tapi semua di tanganMu...
aku pasrah dengan segala takdir hidupku yang telah ditentukan..
aku bersyukur dengan segala nikmat hidup yang diberikan..
aku tahu Kau merencanakan segala yang terbaik buat hamba-hambaMu..
aku hanya mampu berdoa supaya diberi petunjuk..
berikanlah aku segala kekuatan serta ketabahan untuk aku menghadapi hari2 yang mendatang Ya Allah..
oh Tuhan..
kenapa aku masih tidak kuat dengan segala dugaan yang Kau berikan..
namun..aku berterima kasih kepadaMu kerana menganugerahkan aku sebuah keluarga dan kawan2 yang sangat menyayangi diri ini..
ampunilah segala dosa2 aku dan dosa2 mereka Ya Allah..
berilah kami panduan ke arah jalan yang diredhaiMu..
sesungguhnya hanya Kau tempat kami memohon T_T

1 comment:

  1. =)..SAYA SUKA BLOG YANG BERTERASKAN KETUHANAN..
    SEMPOI BLOG AWAK..TAK TINGGI..TAK CANTEK TAK COMEL..SAPA KATA...?

    ReplyDelete

hai sayang2.
ada apa2 nak komen ?
komen je :)