Saturday, June 11, 2011

Siapa Juara ??

Asalamualaikum..
Gud morning syg2 ! :)
aku bangun awal hari ni.
bangun awal murah rezeki kn ?
nway, aku tak sabar nak tunggu konsert akhir AF9 malam nih.
aku ni bkanlah penonton setia AF.
tapi sebab ada Hazama, aku nak jugak tgk konsert malam nnti.
haha.
harap finalis2 ni buat persembahan yg terbaek.
jangan jadi macam konsert awal2 dlu.
sumpah bosan !
n kita tengok, adakah finalis yg dapat imuniti tu bakal muncul juara ? 
lalala :p
aku tak faham betul kenapa perlu ada imuniti.
si Fina tu pulak yg dapat.
sedangkan beliau selalu di tangga yang tercorot setiap kali konsert even suara die wow!
kesian pada pengundi2 pelajar2 lain.
kena bertungkus lumus mengundi untuk pelajar kesayangan diorang.
pengundi2 Fina bolehla duk relaks kan sbb dah kompem si Fina tu masuk final.
ish.
sorila pada penyokong2 Fina.
tapi aku rase tak adil lah.
ni kan pertandingan.
so, kenalah terima hakikat yang pengundi ada hak nak mengundi pelajar2 nih.
knon kejutan. hampeh !
ada bakat sebesar mane pun tapi peminat takde, tak ke mana jugak.
betul ?
pape pun, kita tunggulah siapa juara malam nih.
n silalah undi paklang a.k.a Hazama.
haha.
saje promote.
bye ! ;)

p/s : tahniah pada Terengganu yang menang piala FA malam tadi. macam tak caye je Kelantan kalah. agak2nya, ape yg jadi pada stadium tu ek? hehe ;p

No comments:

Post a Comment

hai sayang2.
ada apa2 nak komen ?
komen je :)