Friday, June 10, 2011

Leirion Honeybee Trip :)

Hello syg2 sekalian !
Asalamualaikum :)
lame rasenye dah tak update blog..bukan rse je,tapi memang dah lame pun..
bila last update pun dah x ingt..haha
sekarang baru nk hidupkan balik blog nih..
bukan hape, bosan sgt takde mnde nk buat dekat rumah..
dah sebulan start cuti sem..
selain jd housewife, menghadap laptop je la kerja aku..
rindu plak pd blog nih..
nway..aku ade satu soalan untuk korang..
cantek tak design baru blog aku nih?
taknak jawab?
takpe,biar aku jawab.
CANTEK !
fullstop. puas hati aku. haha
so, LET'S BEGIN AGAIN ! ;)

aku nk share something..
Cameron Trip with  Leirion Honeybee !
sgt syiokkkk..sumpah, tak tipu.
dah lame aku teringin nk pergi cameron.
tup tup dapat pergi dgn diorg sebelum cuti sem hari tu  :)
macam2 tempat lah kitorg pergi..
mmg penuh 2 hari tuh dgn aktiviti..
nak tahu ape kitorg buat ?
jom check gambar ! >.<

 hai. sayalah cik driver ;)

 sampai2 terus singgah kt ladang teh cameron Bharat  :)

taman rama-rama :)
banyak rama-rama cantek dalam nih ;)
depan hotel. take a rest :D
sambung berjalan. di Rose Garden ;)
Teruja seyh !
Memang cantek bunga2 ros kat sini :)

we are best friends ! :)
snow white dan orang kerdil :)
hari kedua. saya maseh cik driver ! :)
borong di Kia Farm :)



pilih2 sayur :)
Ruby bersama barang2 borong kami ! >.<
tgk nih ! mane mahu sumbat ??
destinasi seterusnya. ladang strawberry :)

hey, ini kaktus lah ! :)

milk shake and aiskrim strawberry segar ! :)

sebelum turun, sempat lagi singgah ladang teh :)


panas kot !

 singgah Lata Iskandar :)


siyes cantek tempat nih :)

 konon ayu ah tu? ;p


p/s : aku cuma ralat sebab tak dapat bwk turun strawberry n buah jambu epal dgn selamat. sebab dah busuk ! kempunan :(


hehe. itu je.
nk tnye lagi, sila sms ye :p
bye ! :)

No comments:

Post a Comment

hai sayang2.
ada apa2 nak komen ?
komen je :)