Monday, June 13, 2011

Happy for u'olls !

Asalamualaikum :)
cuti sekolah hari tuh ramai yang wat majlis kawen n tunang kan ?
seronoknyeee :)
jeles i. hehe.
alhamdulillah, dah sampai seru wtpe nk tgu lagi kn ? ;)
tp byk2 jemputan tuh, aku sempat pergi kenduri kawen abang sepupu aku jeh.
mggu lepas.
yela, mmg wajib.
kena tlog2 kenduri tu sket.
tlog memekak. i mean KARAOKE
memang silap besar la ajak aku kalau ade buat karaoke kt majlis2 nih. 
haha.
tapi sgt seronok.
happening sbb dapat jumpe keluarga besar aku :D
nway, congratulations buat sepupu aku, abang besar n pasangannya kak azie.

buat eqyn (mmber mrsm aku), zaimie (bekas kawan ofis), kak zah (rakan 1 kos di UPM dulu) n kak sarah syafiqa ( aku admire kakak ni masa sekolah dulu :p ), selamat pengantin baru. sori tak dapat hadir di majlis kalian.
pape pun, semoga bahagia hingga anak cucu. 
buat syuhada (mmber baek SIGS aku), selamat bertunang.
saya gembira untuk anda semua.
doakan la giliran saya pula.
lalala :)
aminnn..
bye ! 

p/s : aku nk selitkan beberapa gmbar di majlis kenduri sepupu aku :))

bertandang ke rumah pengantin perempuan.
 berteduh di bawah pokok beramai2.

sepupu2 perempuan :)

gambar lagi :)

sepupu2 perempuan bergambar bersama pengantin :)

majlis di kediaman pengantin lelaki. tema hijau :)

No comments:

Post a Comment

hai sayang2.
ada apa2 nak komen ?
komen je :)