Tuesday, June 21, 2011

Dulu dan sekarang. Manusia boleh berubah kan ?

asalamualaikum..
hai korg2 yg tersayang !
thnks for keep reading my blog :)
entry kali ni ak nk share dgn korg perubahan ak dulu dan sekarang.
act, taklah banyak berubah.
but it is more to my hijab style. maybe?
dulu cam naif2 gitu.
skang pun naif gak kot.
tp taklah macam dulu.
bila aku ingt2 balik, berjaya gak buat aku gelak sorg2.
beselah, pengaruh persekitaran kan.
mcm2 style muncul dari semasa ke semasa.
aku pun try2 lah.
walaupun nmpak buruk, tapi ade aku kesah ?
self-esteem aku kn tinggi.
haha.
perubahan badan pun berlaku jugak.
KURUS ke GEMUK.
ok fine.
tu taknak cite lebih2.
mengaibkan diri sendiri.
doa2kan lah aku cepat kurus ye walaupun aku taknak diet.
boleh ? 
haha.


time umur nih aku tak bertudung lagi. jadi, abaikan. haha
penampilan awal2 aku dulu. bertudung biasa. sekarang aku dah takde tudung jenis ni lagi :





pastu up sket. sket je. pakai selendang tapi nampak mcm tudung biasa. sebab aku tak suka muka aku nampak bulat :







pastu aku dah berani pakai selendang corak2 n kaler2. bulat pun bulat la. bantai je :








pastu lagi sekali. pastu, aku da mula try macam2 jenis selendang. korg leh tgk macam2 fesyen ak pakai. tapi tak semua menjadi. dan tak semua selendang kepunyaan aku. haha :



                                                       







aku lebih suke pakai inner cotton sbb senang bentuk. macam tip2 orang laen, silalah tetaskan inner anda di bahagian belakang untuk melonggarkan inner tersebut. lebih selesa n lebih senang dibentuk :)
dan ini style selendang aku sekarang. style ni ak lebih selesa pakai inner jenis lycra. melekap kt kepala. tapi tak kesah sebab tak nampak. cover dgn selendang kan :



dan yang ini last ! style yang paling ak selalu pakai bile dah malas sgt ! :




so, tak salah mencuba. pasni kalau ada style2 lain yg belit2, aku pun nk cuba belit2 jugak. yang penting berani. self-esteem kena tinggi. haha :) nway, thank you kepada mereka2 yang memberi inspirasi kepada aku sama ada secara langsung atau tidak. terutama youtube ! heee :p

bye !

No comments:

Post a Comment

hai sayang2.
ada apa2 nak komen ?
komen je :)