Monday, June 20, 2011

Gila Kamera ! :)

Hai syg2 ! :)
Asalamualaikum.
aku just nak update sket aktiviti aku hari ahad lepas.
kitorg, i mean aku n adek2 aku buat photoshoot.
even aku mmg tak layak pun nk shoot2 nih.
yela, aku bukan photogenik pun.
PHOTOGEDIK mungkin. boleh ? haha
saja2 ikut.
n kebetulan jumpa mmber matrik aku yg katenye wajib nk jumpe ak if dia turun JB.
thnks Fadh luangkan masa dgn kitorg :)
mula2 ke Danga Bay.
kemudian ke City Square.
dan last destination is Istana Garden.


inilah hasilnya :


The Fadhilla's at Danga Bay :)
*first time aku jadi buat muke garang*
dengan adek gedik 
percubaan ntah yang keberapa kali.
*demm* tak jadi jugak ok.
hai *si gemuk*
fadh di hujung :)

saya berada di kiri artis berbulu mata lebat ! *palsu*
ok.
aku rasa aku perlu minta maap kat adek2 aku.
sbb aku pilih MARRYBROWN sbg santapan tghari kitorg.
demm !
ak mungkin dah diblacklist untuk tidak memilih tempat makan lagi selepas ini.
haha.
" inilah kali terakhir aku makan marrybrown ! ", kata adek jeling2.
aku buat bodoh. macam tak dengar ape2. cover2 sket.
tapi mmg betul.
cis.
tak sesedap yang disangka.
*tutup muke*


bye !

No comments:

Post a Comment

hai sayang2.
ada apa2 nak komen ?
komen je :)