Saturday, August 27, 2011

Gua rasa beruntung gila kalau dapat duet raya dah tua2 nih.

masehkah ada tradisi bagi duet raya dalam sampul ?
ke terus bank in ? haha
tgk tajuk macam aku nih desperate sgt je nk duet raya. eh. ingat aku ni nk sangat ke duet. *tipu2* haha. tapi kalau org hulur, cam bahlul sangat je kan tanak amek. yela, aku ni bukanlah dalam kategori yang perlu diblacklist terus. aku belajar lagilah. ak mention lagi sekali. AKU BELAJAR LAGI LAH. *sila2 berkerumun hulur duet raya*. cuma agak seganlah kalau nak terima sedangkan dalam hati bertumbuk2 suruh amek jgk sbenarnya. haha.  umur dah 23 kot. patutnye umur2 mcm nih dah kaya kumpul duet sndri. nk kawen pun boleh. >.< so, janganlah pasang niat nk kumpul duet raya mcm zaman kecik2 dulu ek.

pejam celik kejap je kan masa berlalu. rasa macam baru je lagi aku jadi kanak2. muahaha. tak payah cerita lah masa berhingus dulu. berlumba2 nk kumpul duet raya siapa paling banyak. tak cukup satu sampul. kalau dapat sekeping duit kaler hijau, tu dah kire besarlah. zaman sekarang, dpt duet kaler merah pun masih nk mengomel tak cukup. haha. kadang2 sehari jalan raya boleh singgah smpai lebih 10 buah rumah. yelah, 1 rumah tak smpai 5 minit pun masuk. almaklumlah, niat bukan nk makan. nak makan kt rumah sendiri pun boleh. kadang2 air atas meja pun  hanya cecah bibir je. bukan minum pun. tapi kalau time tgh haus, dapat plak air yang tak berapa nk sedap, rumah tu kna banned ah tahun depan. lagi2 kalau datang sia2 je. setakat promote kueh, baek takyah makcik. kan ? haha. agak2 penat, balik rumah dulu. petang smbung jalan balik. selagi tak capai target, mmg lupa diri >.<

selalunya duet raya aku n adek2 aku lebih kurg sama je. tapi kalau si gedik tuh baca apa yang ak taip nih, kompem die nk kata yang duet raya die lebih dari aku. gua tangan kang ! haha. tapi serious, rindu saat beraya masa zaman kanak2. sekarang dah terlampau banyak perubahan. ntah2 sekarang dah tak maen duet raya. duet raya dah ganti dgn topup mungkin. haha. jangan nk pelik sangatlah. beli handphone sekarang macam beli syur je..pilih2 !

apa pun, kenangan tu akan tetap tersimpan sampai bila2..kalau gua ada anak, gua bagi die 50 sen je. macam gua dapat dlu masa kecik2. haha *gila tak puas hati*

p/s : niat macam nak mintak duet raya dari incik busuk. tapi gua rasa macam bermimpi je kalau beliau bagi. kahkahkah.

bye !

No comments:

Post a Comment

hai sayang2.
ada apa2 nak komen ?
komen je :)