Friday, September 2, 2011

Nak wish selamat hari raya pun lupa T_T


hey peeps !
assalamualaikum :)
sori sgt2 sbb terlambat wish selamat hari raya kat korg2. dah raya ke-5 pun. walaupun takde sape yang nk baca sgt blog aku nih *hidup kena low profile*, tapi aku tetap terasa hot utk wish jgk kepada sape2 yang singgah masuk. kire siapa2 yang terbaca, korg memang antara yang special dan terpilih lah utk di wish oleh aku. haha. eklas dowh. ingt gua maen2 ke.

anyway, sekejap je dah masuk bulan syawal kan. kalau nak lebih saintifik lagi, dah masuk bulan september lah. aku dah pun buat satu hipotesis sebelum hari raya hari tuh. SEMAKIN EXCITED RAYA NAK DATANG, SEMAKIN BERKOBAR2 JUGAKLAH UPM PANGGIL BALIK. boleh ? haha. tu yang aku lemah tuh. tapi nk buat2 lupa je seolah2 upm tu tak wujud. gile tak sedar makin hari cuti makin singkat T_T

sebenarnya apa tujuan utama aku nih ? *sambil mengetuk2 kepala*. aku nk wish selamat hari raya kan ? muahaha. maaflah der..rasa cam dah melampau lambatnye bru nk wish raya. tapi disebabkan ni blog aku, aku atasi jgk kemelampauan tu ye.


pape pun, selamat hari raya. maaf zahir dan batin. mintak maaf kalau korg de terase dgn segala hasil tangan aku sebelum2 nih. *gua kena mention bnde nih sbb de org yg dah terasa*. takde niat utk mengutuk siapa2. sekadar berkongsi pengalaman, idea dan luahan rasa. korg ok kan ? :) sesungguhnya manusia takkan terlepas dari kesilapan termasuklah aku. sebab gua pun manusia gak beb ~
tak lupa jugak, selamat menyambut hari kemerdekaan. walaupun merdeka dah 3 hari lepas. raya raya jugak. merdeka jangan lupa. kalau kita tak merdeka, kita takleh maen mercun. haha.

p/s : rasa tersentuh tgk iklan2 raya dan merdeka dkt tv. salam 1 Malaysia ! :)

bye-bye .

No comments:

Post a Comment

hai sayang2.
ada apa2 nak komen ?
komen je :)