Friday, September 30, 2011

Sekali dengar, nak dengar banyak2 kali lagi ;)

hai sayang2. asalamualaikum. lama rasanya dah tak update blog yg ntah hape2 nih. dah berhabuk pun *sambil mengelap2 skrin laptop*. rindu. haha. klise punye ayat. rindu konon. ingat blog nih boleh update diri sendiri ke ? jawab2 ! muahaha. ok. bukan tu topik utama yang aku nk utarakan pada entry kali nih. cuma gua nak berkongsi perasaan dgn korang bila gua dengar satu lagu nih. lagu ape ? lagu blog aku nih la. mungkin pada korg2 yang dah pernah dengar lagu nih, tak payah tergedik2 nk tanya aku nih lagu apa ok. pada yang tak tahu, aku izinkan menggedik sbb aku pun dah terkinja2 teruja nk perkenalkan lagu nih kat korg. haha. ok. tajuk lagu ni adalah JALAN yang didendangkan oleh kumpulan SOCIETY. kumpulan mne satu pun gua tak tahu. yang penting lagu nih best.

first time aku dengar lagu nih kat radio, aku dah tertarik. so,maknanya mmg best ah. aku pun dgn berwibawanya terus mencari lagu nih kat youtube.berulang2 kali aku dengar lagu nih kat laptop. yela, awalnya aku fikir lagu ni belum popular lagi. pe lagi, dgn cunnya aku promote kt mmber2 aku. tup2,de plak sorg minah ni cakap "weh,lagu ni da selalu keluar kt radio lah". ok fine. kau saja buat aku malu kan *tutup muka*. kesimpulannya kat cni, aku yang lambat atau radio yang cepat ? erk. pe bezanya ? haha.

jom layan lagu nih. gua sertakan lirik sekali. enjoy ! ;)

Jalan by Society

Kau..engkau yang memulakan
Kau yang menghiasi
Ruang hati..menyerikan hariku
Kau bagai matahariku
Menyinari bumi yang kemurungan
Mencorakkan pandanganku...pandanganku

Biarkanlah hari ini untuk kami
Meraikan musim ini seadanya
Semalam telah pergi
Esok belum tentu
Saat ini..di hari ini

Jalan yang terbentang tuk kita lewati
Tanpa gusar tanpa ada resah
Ketabahan..kita harus berani
Menghadapi..menghadapi

p/s : layan sambil menunggu panggilan rindu.

bye-bye :)

No comments:

Post a Comment

hai sayang2.
ada apa2 nak komen ?
komen je :)