Tuesday, September 6, 2011

Sekuat mana pun kita, kadang2 kalah jugak dgn air mata nih.

kn ? tak payah nak tipulah korg tak pernah menanges even korg rasa korg kuat.. paling2 pun korg akan sorokkan muka tak pun nanges dalam toilet.. heh ! macam aku hari nih.. pagi nih.. dah berapa hari aku berlakon ala2 macam incredible hulk.. kuat knon2 nya sebab taknak menanges.. tapi tadi aku rasa takleh nak tahan nafsu menanges tuh.. rasa mcm senang gila air mata nih jatuh.. sedangkan takde makhluk pun yang pukul, pijak, belasah, tampar n cium cubit aku..hebat kan penangan hati nih ? disebabkan hati yang saket, air mata pun boleh gedik2 nk keluar.. disebabkan hati yg ada perasaan rindu, air mata nih berlumba2 nak jatuh..ok..main point kt cni adalah RINDU..aku nih buat2 hot cool je kan..tapi aku tak boleh nak bohong diri sendiri..rasa rindu tu boleh membunuh..dalam tmpoh masa seminggu, aku rasa kehilangan sangat2..rasa hilang separuh nyawa aku..aku dah tak peduli orang nk cakap "buat apa bazirkan air mata untuk orang yang tak ingat kita"..sebab aku sendiri tak sure die ingat aku lagi atau tak..haha..

dan disebabkan rasa rindu ni lah aku buat kerja gila. gua nak hantar kad raya kat busuk.. haha.. sekarang mmg lah kerja gila kan. dah bpe hari raya baru terhegeh2 nak hantar kad raya..eh, duet gua..muahaha..bialah nampak eklas sket aku nak mintak maaf :p

gua baru lepas tulis surat dalam kad raya nih.
abaikan perkataan sayangku tuh. gua delete kang.
jiwang !  >.<
kadang2, rasa rindu tuh macam hilang separuh nyawa kan T_T

p/s : awak..lepas dgr awak membebel tadi, saya terus jadi ceria. terima kaseh awak sbb memahami saya ! :)

bye-bye.

No comments:

Post a Comment

hai sayang2.
ada apa2 nak komen ?
komen je :)