Thursday, July 7, 2011

Takde lawak laen ke cik abang ?


hey !
asalamualaikum :)
aku nk kongsi satu cerita yang telah hampir memuntahkan aku.
semalam masa dalam panggung wayang, aku duk depan barisan sekumpulan lelaki.
beselah sebelum cerita start, mesti ade klasifikasi filem kan.
filem transformers yang bosan n tak kena dgn citarasa aku nih hanya layak untuk ditonton oleh mereka yang berumur 13 tahun ke atas.
so, die paparkan la notis tuh dkt screen.
aku dahla takde hati sangat nak tgk cerita nih.
tibe2 boleh plak sorg mamat kat blakang aku nih buat lawak yang bodoh n menaikkan tahap kemenyampahan aku ke satu tahap yang takleh diterima akal.
" untuk 13 tahun ke ats ? eh,aku baru 12 tahun setengah. so takleh tgklah ni ? ", kata mamat tersebut pd kawan2nya dgn kuat tanpa menoleh kiri kanan diikuti hilai ketawa yang agak menakutkan.
cis.
aku dah buat muka annoying kt depan nih.
kalau lah aku ni boleh jd halimunan, nak je aku hempuk beg mmber aku yang berat tuh ats pale die.
TAKDE LAWAK LAEN KE BANG ?
dah selalu sangatlah dgr lawak2 cmtuh.
mmg tak layak masuk raja lawak nih.
buat malu je.
dahla ketawa sorang2.
ish3.
*sambil menggeleng kpale*
cubela buat lawak laen yang membolehkan aku turut gelak walaupun aku tak kenal kau.
macam transformers tu kawan kau ke, bini kau kuat macam transformers ke.
(ok,tu pun tak kelakar snanye).
eh.
aku pun taktau knape aku annoy sangat.
sorila ye.
nenonenoneno~

p/s : jangan tanye aku best ke tak cite transformers tuh sbb aku tido mse tayangan. nampaknye lawak abang ni lebih menarik perhatian aku. muahaha ! :p

No comments:

Post a Comment

hai sayang2.
ada apa2 nak komen ?
komen je :)