Friday, July 8, 2011

Kena naek kapal terbang ke ?

Seperti yang kita2 sedia maklum, hari ni banyak jalan yg tutup kt area kL n selangor.
semua ni gara2 perhimpunan BERSIH yang tak berapa nak bersih sangatlah.
mungkin seperti perhimpunan sekolah.
*hamek ko*
jadi, kepada mereka yang rasa2 nak berdating, lebih baek duduk rumah calling2 je. takpun webcam.
mereka yang rasa2 nak bershopping, simpan2 duet tuh dulu.
mereka yang rasa2 nak berjalan2, rehat2 kan kaki tuh.
simple.
tapi kalau degil nak keluar jugak, aku sarankan naek kapal terbang.
selamat sket.
xde roadblock2, jem2, polis2 yang bermisai lebat dan seangkatan dengannya.
setuju ?
damn.
aku taip pjg2 nih mcm tak bersalah je kan.
tak sedar yang pagi nanti aku tetap kne lalu dan lintas jalan2 sesak tuh utk ke shah alam.
sabar2.
cis.
takleh sabar.
belum lalu tapi dah hangen.
ish.
boleh tak buat sesuatu tuh jangan menyusahkan orang lain??
ok, bye !

p/s : aku tetap kena balik jb hari nih. aku dah rindu tv besar tuh. doakan perjalanan kami selamat ye :)

No comments:

Post a Comment

hai sayang2.
ada apa2 nak komen ?
komen je :)