Monday, July 11, 2011

Apabila dah takde kerja sangat ..

asalamualaikum.
how's ur day darlings??
lama rasenye aku dah tak update blog.
*mengada2 lah kau*
haha.
post kali ni takde ape yg penting pun yg aku nak share.
tapi aku tgh puas bergelak dgn mmber2 kt mukabuku nih.
berperang komen.
gile 4 org hentam aku sorang.
yelah,aku baru post gambar yg agak tak senonoh siuman dlm grup.
masing2 tak boleh tahan gelak.
tu lah kerja ak secara tak rasminya bila aku mmg betul2 bosan.
lagi2 ade kakitangan tambahan (adek2 aku lah tuh).
bila aku tgk sndiri pun boleh buat aku gelak.
mmg berkesan untuk menghapuskan rasa sedih.
let's check it out.
gelaklah korg smpai muntah ! :p
















nk muntah tak? nak muntah tak?
jijik kan muka2 nih.
haha.
alien sungguh.
alien lagi cantek agaknye.
hey, dont take it too serious ok !
sbgai hiburan je.
alhamdulillah,muka aku maseh normal.
lalala~

bye !

No comments:

Post a Comment

hai sayang2.
ada apa2 nak komen ?
komen je :)