Friday, July 8, 2011

Pinjamkan mata dan telinga anda sebentar untuk babak ini :)


asalamualaikum :)
syg2, aku nak berkongsi perasaan aku sekejap..
oh.
dah berapa kali aku menanges berhingusan hanya melihat salah satu babak sinetron ini.
aku bukanlah peminat gila2 sinetron Indonesia.
lagi2 yang episod panjang berjela dan boleh mendatangkan kemuntahan di akhir episodnya.
tapi aku suka jalan cerita sinetron nih.
ok fine.
takdela mengikuti sangat. skip2 pun boleeehhh.
dalam babak nih hero (tak hero sangat) dia mati.
kalau korg pernah tgk dari awl, korang akn tau cmne perjalanan kisah cinta unik diorg nih.
korg akan tau betapa besarnya cinta lelaki tuh pada perempuan nih.
last2 mati la plak.
cis.
baru nak layan kesah cinta diorg.
dah tak menariklah.
kat dunia nyata, boleh kira dgn jarilah berapa ramai laki yg mcm hero cite nih.
takdela sama macam watak SETH TAN tuh.
laen sket.
tapi masih lagi boleh mencairkan hati wanita lembut cengeng seperti aku nih.
hoi, kenape plak aku kena bebel2 kat sini?
aku cume nk tunjuk video yang aku curi dari youtube nih.
hah, layan ah.


sangat sedih...
sedih gila...
dan sewaktu dengannya..
kalau nak lagi sedih, tgklah episod penuh.
kompem meleleh segala air yang berada di muka.
dush2.
cuba bayangkan kalau korg berada dalam situasi begini.
orang yang korg sayang pergi meninggalkan korg dalam pelukan korg.
adakah korg masih mampu bertahan?
pasti.
sebab hidup perlu diteruskan.
dan yang hilang pasti akan berganti.
*err..maksud aku pasangan hidup*

p/s : tau tak sinetron gapo nih ? Safa dan Marwah. hanya di Astro Prima. haha. dah beratus episod dah nih. tapi dah nak habis dah...akhirnyaaaaaa :p

bye!

No comments:

Post a Comment

hai sayang2.
ada apa2 nak komen ?
komen je :)