Wednesday, March 7, 2012

Comel kasut ni macam saya :p



Comel tak kasut saya ? :)
Gedik kan? Haha. bukan nak show off. tapi sebab aku jarang sangat beli kasut GUNA DUET SENDIRI, maka aku rasa excited sgt nak tunjuk kasut yang comel lagi berkaler2 ni yang dibeli dgn duet gaji sendiri ats daya usaha bekerja membanting tulang empat kerat sampai patah riuk tunggang langgang sume. ok tipu. Yang aku geram, banyak sangat kaler smpai rambang mata nak pilih. Kecomelan kasut ni dah menggugat azam aku nak save duet gaji buat kawen *bab kawen laju je taip*, buat beli baju, beli beg, beli seluar, beli shawl, bla...bla...bla...dan baru aku terfikir, barang2 di atas langsung x membantu azam aku. terima kaseh.

Ok, tak payahla detail sangat pasal kasut ni sebab kasut murah je. Tapi sangat selesa dan terasa diri ni terlebih comel bila pakai. muahaha.

Nak ? Beli sendiri. Pusing2 downtown mines, kompem jumpe :p

p/s : sebenarnya banyak je kasut dalam si buntal tapi bukan pakai pun.

babai :)

No comments:

Post a Comment

hai sayang2.
ada apa2 nak komen ?
komen je :)