Sunday, February 26, 2012

Kembali.

Asalamualaikum..dah lama rasanya tak menaip entry..memang dah terlalu lama..tapi mungkin tak perlu dicerita kenapa lama sgt tak keluar entry baru..alasan yg sama jugak akn diulas..haha..lagipun, siapa yang kesah kan? :)

Banyak cerita yang ingin dikongsi sebenarnya. walaupun dah basi, tapi apa yang pernah dilalui, tetap pengalaman dan akan menjadi pengajaran buat aku.

actually, bermacam masalah yang timbul sekarang. dan penyelesaian pertama yang dapat dilakukan adalah postpone study. sayang, memang sayang. tapi keputusan ni perlu dibuat. bukan dengan tergesa2,tapi dah berfikir sehangit-hangitnya. yup, ramai yang menghalang, memberi nasihat n macam2 lagi. sori, sebulat2nya aku nak teruskan dgn decision ni. nway, thnk u so much untuk semua pertolongan dan perhatian dari kalian. i appreciate it. ingin dibetulkan kt sini, postpone tak bererti give up. cuma aku perlukan masa untuk fokus semula dgn study. harap faham dan bagi ruang. rasa bersalah dengan papa, dengan mama. walaupun mereka faham sulitnye belajar, tapi mesti ada sekelumit rasa kecewa apabila aku buat keputusan macam ni.  tapi insyaAllah jika diizinkan dan masih berpeluang hidup di muka bumi ini, pasti aku habiskan apa yang tertangguh. ini janji aku :)

masalah laen? tak perlu diungkit perkara yang sama. masih mencari jalan penyelesaian yang terbaek. doakan saje yang baek2 buat aku :)

setakat ni dulu buat malam ni. esok da mula hari baru. kena kerja dengan penuh semangat :)
eh,lupe. research assisstant, kerja baru aku di ukm. alhamdulillah,selesa bekerja kat sana. harap dpt pengalaman lebih :)
banyak benda lagi aku nak update. next time ok.
selamat malam sayang2 :)
tata.

No comments:

Post a Comment

hai sayang2.
ada apa2 nak komen ?
komen je :)